0599-244 222 | info@123incasso.nl

Klantcontact uitbesteden

Telefonisch goed bereikbaar zijn voor jouw klanten is cruciaal voor een goede klantbeleving. Want zeg nou zelf: jij staat liever ook niet urenlang in de wachtrij. Maar goed bereikbaar zijn of zelf je klanten bellen kost tijd en mankracht. Daarom kan het een verademing zijn om je klantenservice volledig of gedeeltelijk uit te besteden. Ons team beschikt over de beste gesprekstechnieken, certificeringen en juridische kennis om jouw klant zo snel mogelijk te helpen. Of het nou gaat om inkomende of uitgaande telefoongesprekken: wij zorgen ervoor dat jouw klant het gesprek afsluit met een goed gevoel.

Jouw partner in excellent klantcontact

123Incasso is een facilitair klantcontact center dat jou ondersteunt met het voeren van inkomende of uitgaande klantgesprekken. Of het nou gaat om een éénmalige actie of een structurele ondersteuning: wij zijn jouw customer care partner.

We streven naar het hoogst mogelijke niveau van klanttevredenheid. Daarom is ons bedrijf gecertificeerd voor de ISO 18295-norm, dé kwaliteitsnorm voor klantenservice. Onze specialisten bezitten de meest actuele kennis en zijn gecertificeerd door de Klantenservice Federatie en het Keurmerk SVI, waardoor wij in staat zijn om jouw klanten nog beter te helpen.

Inkomende gesprekken

Jouw klant verdient het beste contact. Of iemand nou iets wil bestellen, een vraag heeft over een product of een betaalafspraak wil maken. We ondersteunen je graag door deze inkomende telefoongesprekken van je over te nemen. Dus geen chatbots of lange wachtrijen, maar een gesprek van mens tot mens. Je kunt je klantenservice volledig aan ons uitbesteden of onze hulp alleen inzetten tijdens dal- of piekmomenten.

Uitgaande gesprekken

Prevention calls

Een betaalachterstand kan iedereen overkomen. Het belangrijkste is om snel tot een oplossing te komen. Kies je voor Bos Customer Service, dan ondersteunen we jou met onze specialistische kennis. Wij bellen de klanten uit jouw naam. We achterhalen de oorzaak van de betaalachterstand en komen samen tot een passende betaaloplossing. Zo voorkom je dat de factuur ter incasso overgedragen wordt en behoud je tevreden klanten. Dat is nu echt een win-win situatie.

Service calls

Wil je graag jouw product of dienst onder de aandacht brengen van jouw huidige (of potentiële) klanten? Of ben jij benieuwd of jouw klant tevreden is met jouw product of dienst? Met onze service calls lever je je klanten net dat stukje extra service waardoor jouw klanttevredenheid binnen no-time naar een hoger niveau wordt getild.

FAQ

Mensen komen ook naar je websites voor antwoorden op hun vragen. Het belangrijk zoveel mogelijk transparantie te bieden.

Zet hier vragen met antwoord neer die mensen vaak hebben.

Mensen komen ook naar je websites voor antwoorden op hun vragen. Het belangrijk zoveel mogelijk transparantie te bieden.

Mensen komen ook naar je websites voor antwoorden op hun vragen. Het belangrijk zoveel mogelijk transparantie te bieden.

Mensen komen ook naar je websites voor antwoorden op hun vragen. Het belangrijk zoveel mogelijk transparantie te bieden.

Mensen komen ook naar je websites voor antwoorden op hun vragen. Het belangrijk zoveel mogelijk transparantie te bieden.

123incasso

Edwin Drenth, 123incasso.nl

085 – 06 06 906

De mogelijkheden bespreken?

Wilt u meer weten of heeft u een specifieke vraag? Neem contact met ons op.

Een vraag stellen





    Teruggebeld worden?



      © Copyright 2024 | Website door Company Fuel